К оглавлению
Окончание из "Иерейского молитвослова" греко-католического издания
(Рим, 1950):
Прежде даже не возляжеши на одре твоем, сия вся помыслом
и памятию твоей прейди.
Первие убо:
Благодарение воздаждь вседержителю Богу, яко дарова тебе
день мимошедший, благодатию своею, в живых и во здравии пребыти.
Второе:
Положи слово с самем тобою, и испытание сотвори совести
твоея, преходя, и подробну исчитая вся часы дневныя, начен от времене, когда востал
еси от одра твоего, и приводя себе на память: камо ходил еси; что творил еси;
кому, и что собеседовал еси; и вся твоя деяния, словеса и помышления, от утра
даже де вечера тобою произнесенная, со всяким опасением испытай, и воспоминай.
Третие:
Аще что благое в сей день сотворил еси, не от себе сие быти,
но от самаго Бога, вся благая нам дарующаго непщуя, тому сие восписуй, и благодари,
и да тя в сем благом утвердит, и прочая совершити пособит и дарует, молися.
Четвертое:
Аще что лукавое соделал еси, от себе самаго, и от своея
немощи, или лукаваго обычая и произволения сие происходити глаголя, кайся, и моли
человеколюбца, да тебе в том прощение даровати изволит, со обещанием твердым,
яко сего прочее ктому уже творити не имаши.
Пятое:
Со слезами творца Твоего милостива твори, да настоящую нощь
тиху, безмятежну, неблазненну и безгрешну дарует: день же утренний, на славословие
имене его святаго, цело предварити дарует.
Пристежение:
Аще обрящеши возглавницу мягку, остави ю, а камень подложи
Христа ради. Аще ти зима будет спящу, потерпи, глаголя: яко инии отнюдь не спят.
Зри о сем: Патерик, слово 4.
Таже прекрестися, и с молитвою
засни, помышляя день судный, како имаши предстати Богу.